Hit East One-way ticket to somewhere…

Trijų savaičių nuotykis su mamom :)

May 21, 2012 / by gerda

Laukdami mamu Bankoke daug galvojome apie tai, ka labiausiai norime joms parodyti, ka veiksime ir ka ragausime. Tad buvo smagu, kai jos po ilgo laukimo pagaliau materializavosi oro uoste. Susipazinkite: Gerdos mama Virginija (kaireje) ir Zygio mama Stasele (desineje) :)

Tailando turistes

Pirmasias dienas Tailande paskyreme Bankoko pazinimui. Aplankeme karaliskuosius rumus ir ispudingaja smaragdinio budos sventykla; vietiniu autobusu medinemis grindimis ir atlapais langais nudardejome iki Siam aikstes – dangoraiziu ir prekybos centru rojaus. Ir netgi pakilome i auksciausia Tailando pastata bei saulei leidziantis pasigerejome ispudinga miesto panorama.

Is Bankoko autobusu nuriedejome prie rytines Tailando ilankos pakrantes ir persikeleme i Samet sala (Ko Samet). Ten mus pasitiko melyna jura, baltas smelis, medine trobele tarp palmiu, tailandietiskas masazas, juros gerybes patiekiamos restoraneliuose vos du metrai nuo osianciu bangu, muzika ir ugnies sou. O viena diena paskyreme ir nuosalesniu papludimiu pazinimui.

Rytine manksta Samet saloj

Pailseje saloje, sokome i traukini, jungianti Bankoka su salies siauriniais miestais ir nusileidus saulei pasiekeme savo tiksla – Lopburi miesteli. Sis garsus ne tik 12a. sventyklu griuvesiais, bet ir miesta okupavusiomis bezdzionelemis – ju cia simtai! Beje Lopburi smagiai atsventeme ir Zygio mamos gimtadieni!

Trumpam stabtelejome ir Phitsanulok, patogiai isikurusiame salia traukinio begiu. Ten pavakarojome prie upes ir pasivaiksciojome po naktini turgu. Bet jau kita ryta vel sokome i traukini ir dar po septyniu valandu leto dardejimo kietam traukiny su vietiniais pasiekeme savo siaurine stotele – Chang Mai.

Chang Mai tarp keliautoju pagarsejes savo gera aura ir istabaus grozio sventyklomis. Ir ju gausybe… Retas keliautojas cia praleidzia proga ismokti Thai maisto gaminimo paslapciu. O mes dar ir aplankeme karstasias versmes, plaukiojome naturaliame mineraliniame supuvusiu kiausiniu dvoko vandens baseine (ko nepadaryso del grozio!), tranzavome sugedus musu issinuomotam taksiukui ir dziagsmingai priememe pasiulyma kelione testi pikapo kuzave. Taip pat aplankeme sidabro “fabrika”, popieriniu tapytu skeciu dirbtuves, o mamos dar ir pasikuite po tailandietiskus silkus. Ir cia dar ne viskas! Issinuomavome motorolerius ir kilome i Doi Suthep kalna, stabteledami paziureti kriokliu, pasivaikscioti po vienuolyna ar vietini kaimeli, ar tiesiog pasigrozeti panorama. Beje paskutinius kelis simtus metru iki kalno virsunes kilome pestute per dziungles (zenklas ispejo apie deles, bet rodos nei vienos “nepagavome”). Ir verta pamineti, kad tai buvo pirmoji Gerdos kelione uz motorolerio vairo :)

Gerda uz vairo

Palike Chang Mai vel sokome i ta pati traukini, tik si karta traukianti i Bankoka. Bet musu planuose dar viena stotele – Lampang. Tai ne tik mielas jaukus miestas tuk tuk’us iskeites i gelemis puostas arkliu traukiamas karietas, bet labiausiai ispudingas del netoliese isikurusio drambliu konservavimo t.y. apsaugos centro.

Pasivaiksciojimas drambliu

Aplanke dramblius vel sedome i traukini ir pardundejome tiesiai i Bankoka. Bet tuo linksmybes dar nesibaige. Juk dar reikejo pamatyti Bankoka nuo kelto denio, aplankyti naktini Kao San turgu ir zinoma paziureti transvestitu (cia jei svelniai vadinami ledi-berniukais arba ladyboys) kabareta.