Hit East One-way ticket to somewhere…

Mes buvom Birmoj!

July 15, 2012 / by gerda

“Mes buvom Birmoj!” – tekstas ant suvenyrines maikutes Yangon’o turguje.

Taigi bene geriausiai musu keturios Birmoj praleistos savaites atsispindi Gerdos laiskuose seimai:

2012-06-17

Taigi mes sekmingai nusileidome Myanmar’o zemeje. Viesbutis neitiketinai brangus, o kambarys prastas, bet uztai turi puiku panoramini vaizda nuo stogo terasos ir gausius bei skanius pusrycius! Jau laukiu rytojaus ryto! :) Atrodo, kad maisto cia galima nusipirkti gana pigiai, o zmones draugiski ir turistams sypsosi. Taigi kol kas viskas klostosi puikiai ir labai patinka!

2012-06-27

Sveiki vel is Yangon’o! Vel to paties viesbucio (rodos tik jame ir yra/bus internetas :) tik is kito kambario :))) Savaite paklajojom pietryciu Birmoj: pasivazinejom senu traukiniu; aplankem Bago – miesteli su tukstanciu Budu; 4,5 val. kabarojomes pamatyti “Golden Rock” (“Auksini akmeni”) arba stebuklingai nuo uolos krasto nenusiridenanti akmeni, bene turinti magisku galiu; bei pabuvojom Hpa-An. Aplankem ne tik prie upes isikurusi kaimeli, bet ir netoliese esanti kalna i kuri 3700 laipteliu (patys skaiciavom!) kopem 2 valandas! Leidomes 1,5 val. Nejuokas, kaip aukstai uzsilipom ir kokie nesibaigiantys tie laiptai buvo. Kad juos kur… O dusnuma neimanoma, prakaitas pila kaip isprotejes, be to bent du kartus uzpuole lietus “is kibiro”. O ant kalno debesys ir vejai ir visai nekarsta… Taigi vienas is musu paluzo. Zygis persalo ir va guli antra diena lovoj ir prakaituoja. Bet sako, kad jau jauciausi geriau ir tikriausiai rytoj ryte (po pusryciu!) trauksim siauren link Inle ezero. Zmones sneka, kad ten ir ne taip daug lyja… laikykit kumscius :) Beje siandien atsiemiau musu pasus su Indijos vizom! Tata!

Po sventine muge prie Inle ezero sniuruoja tuzinai vienuoliu

2012-07-03

Sveiki, is kaimo interneto kavines! Sedziu va tarp dvieju vienuoliu ir pyskinu jums emaila. Rodos jau amzinybe nekomunikavom :) Mes va jau keturias dienas dziaugiames puikiu oru (sauleje vel nukepiau pecius:) prie Inle ezero. Viena diena praleidom vazinedami dviraciais po apylinkes ir net aplankem vietine vynine! Kita su laivu buvom plukdomi skersai isilgai ezero, lankem ant vandens isikurusius kaimus ir pomidoru plantacijas. Na o siandien su gidu vaiskciojom po aplinkinius kalnus, aplankem mazumu kaimelius, o pas viena vietiniu seima namuose ir papietavom. Be to miestelyje visa savaite vyksta vienuoliu egzaminacija, tai “pirmyn atgal zuja” ne tik vienuoliai ir vienuoliukai, bet ir visi miestelenai. Miestelis pilnas maisto ir ne tik prekystaliu. Zodziu, svente tvyro ore :) Rytoj ryte planuojam vaziuoti i Bagan, sventyklu roju.

Simtai Bagano sventyklu bokstu

2012-07-07

Sveiki! Si karta raportuoju is sausosios smelio ir karscio karalystes – Bagan. Sunku patiketi, kaip stipriai cia skiriasi oras! Karstis nenusileidzia Kambodzos balandzio menesiui, sakyciau 35-40C ir saule ridinejasi tiesiai virs galvos, nors vietiniai vis tik si sezona vadina vesiuoju :) Net baisu pagalvoti, kas cia verda “sausuoju, karstuoju” sezonu. Taigi tris dienas is eiles mynem dvirati smeletais krumoksniais apaugusiais takais apsupti tukstanciu sventyklu ir sventykleliu. Jausmas neitiketinas! Ypac kai uzsireplini ant kokios sventyklos stogo ir zvelgi i toli, nuseta rudu smailu boksteliu. Arba uzsuki i mazesnes sventyklas, kurios stovi sau ramiai niekieno nelankomos ir randi tik tyla, ramiai sau medituojanti Buda, apiblukusias keliu simtu metu senumo freskas ir siaurucius laiptelius, vedancius ant boksto, is kur atsiveria panorama. Mazi atradimai. O ju cia tiek daug! Be to autobuse susipazinom su australu Simon’u, tai vakarus linksmai leidom su juo ir “Raudonu Mandalay” – vietinis 7 laipsniu alus :D Myanmar’e liko tik savaite. Rytoj ryte traukiam i Mandalay – antra pagal dydi miesta. Vel laukia 8-9 val. dardejimo autobusu.

Naujausios avalynes mados Mandalay turguje

2012-07-12

Kuku! Taigi Mandalay pabuvom tris dienas. Numetem gida ir nusprendem uzteks sventyklu, auksiniu budu ir vienuolynu, o laika leidom smirinedami po milziniska turgu ir mazas dulketas gatveles, gerem Burmietiska arbata (stipri, balta, saldi) kavinukese ir keitemes sypsenomis bei trumpomis frazemis su vietiniais. Jie musu nuostabai buvo ne tik nustebe (juk visi Birmos turistai aplanko Mandalay), bet ir laimingi mus matydami :) Ir mes jautemes laimingi kartu su jais :) Po to nusprendem letai traukti atgal link Yangon’o, juk iki skrydzio liko vos pora dienu! Tad vakar 9 val. lingavom ant mediniu suolu traukiny ir islipom beveik pusiaukelej tarp Mandalay ir sostines. Taungoo – nedidelis miestelis ir mes siandien ji jau visa apejom, zinoma, svarbiausia aplankydami turgu :) Bet siaip laika leidziam terasoj prie savo medinio kambarelio miesto pakrasty esanciame viesbutyje. Skaitom knygas, stebim aplink plytincius ryziu laukus ir juos dirbancius kaimiecius, klausomes varliu kvaksejimo ir tylos. Rytoj dar 7val. traukiniu iki Yangon’o, o sestadieni skrendam iki Bankoko, sekmadieni iki Delio. Tiek is Myanmar’o. Kita zinute bus jau is Indijos ;)